W ten poniedziałek raz jeszcze zajęliśmy się tematem pirotechniki w piłce nożnej, ale z nieco innej strony.
Na wstępie podsumujemy dwie sondy odnoszące się do tematu legalizacji używania pirotechniki na stadionach. W ubiegły poniedziałek pod artykułem
"Pirotechnika jest bezpieczna" zadaliśmy kibicom dwa pytania: "Czy jesteś za legalizacją pirotechniki na stadionach?" oraz "Czy przeszkadzało Ci użycie pirotechniki na meczu z Motorem?". I tak na pierwsze z nich odpowiedzi udzieliło 545 osób. 95% głosujących opowiedziało się ZA legalizacją. Na drugie pytanie odpowiedziało 541 osób. 93% pytanych pirotechnika użyta na meczu z Motorem nie przeszkadzała.
A teraz czas na ciekawostkę z portalu Weszło.
"No i klops. Wszystkim przeciwnikom kibicowskiej pirotechniki właśnie wyleciał z rąk argument, że kary za oprawy osłabiają klub. Okej, może i tysiące złotych puszczone z dymem rac na Łazienkowskiej, czy Bułgarskiej osłabiły finansowo ich kluby, ale za to... wzmocniły ŁKS.
Nowym sponsorem Łódzkiego Klubu Sportowego została bowiem firma... Ultrasshop.com, jeden z największych w Polsce producentów rac, gadżetów kibicowskich oraz materiałów na oprawy. Biorąc pod uwagę, że strona działa w kilkunastu wersjach językowych, a sprzedaż obejmuje całą Europę, sponsor może być poważniejszy, niż myślimy.
To pierwszy taki mariaż firmy zajmującej się gadżetami kibicowskimi z klubem grającym na tak wysokim szczeblu rozgrywkowym. Zastanawiamy się, czy w ramach współpracy piłkarze będą odpalać race, czy może właściciele zorganizują jakąś oprawę na loży VIP. Tak czy owak temat jest ciekawy(...) W ŁKS-ie kibole przejmują kawałek po kawałku cały klub. Są już na murawie (Sarafiński, Wyparło), pracują jako działacze, a teraz dodatkowo wzięli się za sponsoring. A ponoć to Lech aspiruje do miana Kibolskiego Klubu Sportowego..."