Nick |
Data |
Treść |
Luk1910 (IP:) | 20-04-2006 10:09 | Żaden Mroziewski jak mają wyjebać kasę na jakiegos nieudacznika, na którego wszyscy wrzucają to lepiej niech do końca rundy Skonieczny poprowadzi zespół. Po huj wyrzucać pieniądze w błoto. Myślę że są inne sposoby ich lepszego sporzytkowania. |
|
Tim (IP:) | 19-04-2006 22:28 | A i jeszcze co do kasy. To kto nie chce zarabiać więcej? Pewnie Kuras z powodu ambicji przegrał pięc meczy w Radomiaku, a dzień po złożeniu dymisji pracował już w Pogoni? Człowieku zastanów się o czym ty piszesz. I słuchaj dalej kibiców z Kozienic to daleko zajdziesz. Wiadomo przecież, że od samego początku, jak tylko Mroziewski upomniał się o należne mu pieniądze, władze klubu nastawiały kibiców przeciwko niemu i przeciwko kilku innym piłkarzom. |
|
Tim (IP:) | 19-04-2006 22:24 | Green a co on złego tym Kozienicom zrobił? Miał za zadanie utrzymać ich w III lidze i wywiązał się z tego, a podziękowali mu tak, że nie wypłacili mu za dwa albo trzy miesiące poborów. Nie podawaj mi tu przykładu Kozienic bo jeszcze żaden zespół, pod wodzą trenera Mroziewskiego nie spadł a najczęściej był w czubie tabeli. Jeżeli mało się znasz na polskiej piłce a czytasz tylko komentarze w internecie to nie wypowiadaj na żaden temat nie tylko na ten. |
|
MIKI (IP:) | 19-04-2006 21:29 | DO RKS RADOMIAK Stary poweidz mi kto nie ma układów w PZPN każdy ma a życie to pokazuje np Łęczna i oddany walkower ale to drobiazg z tych ogólnych układów! Grzanka może i jest słaby puszczał babole ale ten tłusty Gała robi teraz to samo jakie wnioski Gała to słaby bramkarz i tyle jeśli chodzi o Bałę to wydaje mi się że w tamtym momencie nie było lepszego grojka niż on na tej pozycji ale to szczegół! Jeśli myślisz o Michalskim albo Barzyńskim to jesteś w błędzie! Misiek grał w KSZO na środku obrony dwie jego itd. CELEM MISTRZU BYŁO UTRZYMANIE I CEL OSIĄGNIĘTO ale jeśli chodzi o Gumę(Podbrożnego) to jest śmiech na sali facet się zesrał przed odpoweidzialnością za grę Świtu i nie podjął walki! A po drugie on nawet nie ma papierów trenerskich! Niech idzie na kurs jeden drugi i dopiero może pracowac w takim klubie jak NASZ KOCHANY RADOMIACZEK |
|
slawek (IP:) | 19-04-2006 21:24 | Wierny cos Ci powiem.Nie moge sie trzymac razem z Toba i Zarzadem bo jakos mi z wami nie po drodze.Gralem tu troche w pillke a teraz gra syn(trampkarz).To co robi Zarzad to sa jaja strusie.To nie fer wobec mnie kibica.Ja tym klubem zyje prawie 30 lat.Roznie tu bywalo,ale tak idiotycznie nigdy. |
|
GREEN (IP:) | 19-04-2006 21:16 | TIM!!! Człowieku o Panu Mroziewskim nie ma co czytać, tylko wystarczy porozmawiać z zawodnikami, którzy z nim pracowali! Dobrze powiedział kibic z Kozienic - to nieporozumienie!!! Spytajcie paru chłopaków z Radomia, którzy grali w Kozienicach za jego kadencji! Mówisz o Jadze i Świcie!!! Kiedy to stary było? Jechał jeszcze na ambicji, a teraz liczy się kasa!!! |
|
wierny kibic (IP:) | 19-04-2006 20:27 | Nie jestem przydupasem, ani też nie chcę obrażać kibiców. Nie twierdzę, że Ci bez matury są gorsi, ale nie uważacie, że wulgaryzmy i teksty typu: "Zarząd do dymisji" są nie na miejscu? Skoro jesteśmy kibicami, to nie szukajmy dziury w całości, lecz raczej trzymajmy razem, bo zarówno gracze przeżywają ciężkie chwile jak i zarząd. Opowiedziałem się za zarządem, bo wszyscy ich krytykują, a nie zasłużyli sobie. Zawodników nie będę chwalił, ani krytykował, bo są to profesjonaliści, i sami znają swoje zalety i wady, nie muszą słuchać się pseudospecjalistów, czyli nas. Dochody graczów wynosiły ok. 10000zł za czasów Broniszewskiego, a sam trener również miał korzystny kontrakt. Kontrakty za Czarneckiego zostały zmodyfikowane i pieniądze zostały ograniczone, ponieważ nie ma pieniędzy na takie kontrakty. Naprawdę ciężko jest zarządzać klubem, który jest zadłużony, podziwiam prezesa, że się tego podjął. A zrobił to tylko dlatego, że lubi wyzwania... dajcie mu czas. A gracze z czasem się zgrają i będzie dobrze... trener też wcale nie musi być uwieczniony w alei gwiazd, wystarczy, że pokocha to co robi i nie będzie tego robił dla pieniędzy, ale dla nas, kibiców i całego Radomiaka! łatwiej nam będzie jak będziemy trzymać razem! Zwłaszcza w chwilach upadku, powinniśmy zbierać siły i się wspierać, a nie krytykować każdej nieudanej akcji! Trzymajmy się razem! |
|
czarek pl (IP:) | 19-04-2006 20:12 | WIERNY KIBICU....masz rację , ale tylko częściowo.Was nie będzie a Radomiak będzie.A wracając do klubu to mnie osobiście nie interesuje czy pan Prezes ma biznes czy nie . Interesuje mnie dlaczego Mario zrobił Was wszystkich w KONIA. Słychać było głosy ,że trener się rozkręca . No i się rozkręcił .................
Szkoda słów. |
|
DPV (IP:) | 19-04-2006 20:07 | Niezły burdel robi się w klubie, ale mam nadzieję, że jakoś z tego wyjdziemy. Wiem jak to wygląda od środka, powiedzmy, że mam tam "Swojego Człowieka". Nie jest zbyt dobrze, ale nie jest też tragicznie. Utrzymamy się, za rok środek tabeli, a za dwa lata kto wie?? Bądźmy Zieloptymistami :D :D |
|
adi (IP:) | 19-04-2006 19:03 | nie no tym razem huraoptymista się znalazl:)
o lidze mozemy myśleć ale nie wtym roku napewno,teraz utzrymajmy się-choć i to nie będzie latwe. |
|
x (IP:) | 19-04-2006 19:02 | Jestem bardzo zadowolony, czuje ze radomiak bedzie myslał o I lidze... |
|
Tim (IP:) | 19-04-2006 18:31 | Kubi zanim się wypowiesz publicznie to najpierw dowiedz się o czym będziesz pisał. Poczytałbyś trochę o panu Mroziewskim to na pewno byś nie pisał, że to amator. Przypominam, że dwa sezony temu prowadził (drugoligową) Jagiellonię, a wcześniej również Świt Nowy Dwór Mazowiecki. Więcej pracował w II niż w III lidze. A jeżeli nawet pracuje w III lidze to odnosi znaczne sukcesy. Wystarczy chłopcze trochę poczytać i nie wychodzisz później na idiotę. |
|
adi (IP:) | 19-04-2006 17:26 | regularnie pensje,też mi dobre sobie.Jeszcze powiedz ze regularnie premie...byly ostateczne terminy do kiedy maja zaplacić i co zaplacili?jak jesteś taki zorientowany to powinienes wiedziec, ja nie jestem tak zorientowany i wyobraz sobie ze wiem, że nie.A co do matury to mam ją i studia nawet też. więc mi tu kolego nie cwaniakuj, bo g...masz racje.A dlaczego uwazasz się za wiernego kibica?bo co wierny jestes zarządowi czy co?ja jestem kibicem Radomiaka,każdy ma prawo miec różne poglady na różne sprawy i każdy ma prawo miec swoje zdanie na każdy temat.Ty jesteś za zarządem ich bronisz,ja bronie pilkarzy,trenera-zależy od sytuacji i co kto jest wiernym kibicem?ja czy ty?co jest tego wyznacznikiem?sądząc po wypowiedzi to wierny kibic to taki kibic który wielbi zarząd i każde jego poczynanie...w tej definicji nie lapię się jako wierny kibic...ale to tylko twoja definicja.Ja jestem z Radomiakiem na dobre i na zle,czy wygrywa czy przegrywa.Jak jest zle to skrytykuję,jak dobrze to pochwalę ,ale sie nie odsunę i nie przestane kibicowac...no cóż może nie jestem wiernym kibicem w twoim mniemaniu,ale jakoś nie przejmuje sie tym. A ty wierny kjibicu leć szybko do prezesa i lubudubu...znasz chyba tą piosenkę (podpowiem ci "pilkarski poker")
i nie zycze sobie byś mnie czy którego kolwiek kibica obrażal ,nawet jak ktos nie ma matury to nie znaczy ze jest glupi , a czasem nawet ten z maturą jest prostrzy od tego z nią.Nie wiem kim ty jestes ale napewno nie jestes kbicem,powiem więcej mam wrazenie ze jestes tzw przydupasem, ktory wszedl na strone by pojechac z kibicami,a nieco wybielić swego pana.A co w nagrode dostaniesz?ach wolę nie wiedziec. |
|
adi (IP:) | 19-04-2006 17:09 | nie no wierny kibic ty to jesteś za to zorientowany...buhahahaha pensje rzędu 10 tys....buhahaha wez idz pod zimny prysznic kolego |
|
Radzio (IP:) | 19-04-2006 16:44 | MIETEK BRONISZEWSKI !!!!!!!! |
|
wierny kibic (IP:) | 19-04-2006 16:35 | Kibica można poznać po tym, iż wie co się dzieje w klubie. Większość z Was maniakalnych kibiców to nawet czytać nie umie, ale pozostawię to bez komentarza. Zakochoni w graczach i trenerach, którzy nie potrafią się zmobilizować! Zarząd krytykujecie, który trzyma tą drużynę na nogach. Zarząd załatwił sponsorów (Bumar, Frigo), wpływają grube pieniądze, targ został wydzierżawiony, również dodatkowa kasa. A na co idą pieniądze? 3/4 na zawodników, którzy regularnie otrzymują pensje rzędu 10 000zł. A 1/4 na spłatę długów wobec ZuSu i innych instytucji, w których Radomiak się zadłużył, przed wybraniem nowego zarządu. Wypraszam sobie krytyki pana Czarneckiego, bo jest on wybitnym biznesmanem, któremu nie zależy na pieniądzach, bo zarabia w inny sposób swoje pieniądze. W Radomiaku jedynie za telefon i paliwo bierze pieniądze, bo jakoś trzeba załatwiać sprawy! Pamiętajcie, że to nie zarząd musi się znać na rzeczy, tylko trener, który również pobiera olbrzymie miesięczne wpływy. Pan Kuras już od 6 miesięcy pertraktuje z Pogonią, a Radomiaka wykorzystał jako postój w drodze do nowej pracy! Nie zależało mu na naszym klubie, bo wiedział, iż Szczecin go przyjmie niedługo. Mając 1,5 mln zł długów, zarząd musi prowadzić klub i radzi sobie, dług maleje z dnia na dzień, a wdzięczność kibiców zerowa. Kto współpracuje z kibicami? Kto sprawia, że kibic czują się częścią klubu? Mariusz? Czy może jednak zarząd klubu, który organizuje wyjazdy, sklepy z odzieżą i gadżetami Radomiaka. Kto pomógł w utorzeniu Stowarzyszenia Kibiców? Uważacie, że zarząd jest taki beznadziejny? Zastanówcie się kogo obciążacie wulgaryzmami! Nie zasłużyli na to, a wracając do prezesa, to docenicie go dopiero jak odejdzie! I napewno nie jest bezrobotnym kolegą pana Banasiewicza... pamiętajcie, że to Banasiewicz zawsze pracował dla Czarneckigo (Polmozbyt) i to Banasiewicz jest marionetką sterowaną przez Czarneckiego! Prezesowi nie dorastacie do pięt, ale właśnie dlatego Wy jesteście kibolami, a on jest Prezesem! Idźcie nadrobić maturę, bo patrząc po Waszych patrząc po Waszych wypowiedziach, dużo nie macie do powiedzenia! Radomiak odżyje, ale wszystko zależy od pieniędzy, a najpierw trzeba długi pospłacać! Radomiak jeszcze zawita w I lidze, zaufajcie! Pozdrawiam wiernych kibiców!! |
|
kola (IP:) | 19-04-2006 16:14 | wywieżć zarząd na taczkach ! |
|
Luk1910 (IP:) | 19-04-2006 15:43 | Kogo obchodzi jakiś nowy fagas zwany trenerem. Tu do huja pana chodzi o to, że nie ma zespołu albo druga wersja komuś zalezy na tym aby spuścić Radomiaczka do 3 ligi. Żle się dzieje Pozdro dla Zielonej Wiary |
|
KuBi (IP:) | 19-04-2006 15:41 | Nieeeeee ! Nie wybierajcie takiego trenera! Trener musi byc znanym i szanowanym w kregu pilkarskim czlowiekiem a nie jakis amator z 3 ligi!!! |
|
oszo (IP:) | 19-04-2006 15:31 | ja wierze że radomiak z każdym trenerem będzie umiał sie utrzymać , ale dobrze by było żeby miał dobrego trenera ten podobno oprócz mazowsza był trenerem kozienic |
|
radomiaktomy (IP:) | 19-04-2006 13:28 | Słabi piłkarze i nowy bardzo słaby trener.Radomiak przybliża się do 3 ligi nawet trenera będzie miał już z tej klasy.Żałowaliście kasy na piłkarzy a teras żałujecie na trenera.Panie prezesie rozliczy sie i pana z tych decyzji. |
|
kibic (IP:) | 19-04-2006 10:46 | Jestem z Kozienic ale kibicuje tez Radomiakowi,i mysle Mroziewski to jeden z gorszych trenerów jacy w Kozienicach pracowali,ściągnąl paru swoich palantów którzy byli gwiazdami a kompletnie nic nie grali totalne zero!!!!zresztą cala druzyna prezentowala sie miernie,poczym Mroziewski odszedl ze swoimi gwiazdami przyszedl Czupryn i zespól zacząl grac i wygrywac!!! |
|
adi (IP:) | 19-04-2006 10:20 | Do Radomiak Radom:czlowieku ty jesteś normalny?Ściagnąl nie tylko Bale i Grzanke,ale tez wielu pilkarzy i dzięki temu niskim kosztem utrzymal Radomiak w 2 lidze,a w tym sezonie zrobil 8 miejsce.Powiem więcej ,gdyby zarząd nie zmienil go na /kurasa to teraz prawdopodobnie walczylibyśmy o awans, a nie o utrzymanie jak teraz.Więc mi tu kolego z Grzankami i Balami nie wyjeżdżaj, tylko popatrz na caloksztalt jego transferów i pracy.Ty mi mówisz , że Bronek malo zrobil to ja sie Ciebie pytam który to trener zrobil osttnimi laty w Radomiaku więcej.Tu nie jest potrzebny Podbrożny,bo sobie teraz druzynki nikt tu nie zrobi,tu trzeba utrzymac se tymi co są zawodnikami,dlatego tu potrzebny jest Bronek-ktory większość z nich zna i będzie umial do nich podejść i zmotywować ich.Ktoś kto poprawi sytuację psychiczną pilkarzy i będzie umial wyciągnąć ich z dolka.Ktos kto odpowiednio ustawi zespól i stworzy taktyke taka aby zaczęli wygrywać,dlatego tu jest potrzebny nowy - stary trener, a nie ktoś kto tych zawodnikow wogole nie zna i nie wie jak do nich podejść. |
|
slawek (IP:) | 19-04-2006 09:17 | Panie i Panowie tu jest potrzebny trener warsztatowiec a nie karierowicz.Bronkowi nalezy sie szacunek za wiosne.Lige utrzymal.Na jesien powinien sciagnac ze dwoch,trzech chlopakow z nizszej ligi i zaczac budowe zespolu "na jutro" Tu nie ma kasy i trzeba dzialac z rozwaga. Zarzad - szkoda slow.Trener z nazwiskiem kosztuje.I czy naprawde te "nazwiska" to sa specjalisci? |
|
RKS Radomiak Radom (IP:) | 19-04-2006 08:16 | No i kogo sciagnal bale grzanke ktorych za wszelka cene chcial wypromowac grzanka jakie szmaty puszczal a i tak na niego stawial mial uklady w pzpn ale mial tez i uklady w druzynie na poczatku tych wrzutow na grzanke pszestraszyl sie i u nas go nie stawial na bramce ale na wyjazdach juz stawial go miedzy slupkami !!! bala gdyby nie ta smieszna kontuzja to by gral nadal !!!!! wiec co wy od niego oczekujecie tu trzeba zatrudnic moim zdaniem Podbroznego ktory poszedl do switu i co ???? zrobil nawet jakis smieszny kasting z tych ludzi pozbieral druzyne i graja a mieli tak ze wszystkimi dostawac i nam takiego trenera potrzeba !!!!! |
|
MIKI (IP:) | 18-04-2006 22:51 | Do RKS RADOMIAK RADOM stary nie masz pojecia co sie tam działo jak trenerem był bronek. Kasy jak nie było tak nie ma a zawodnicy i tu cie zasmucę przyszli bo jemu zaufali ! przyszli do klubu w 100% amatorskiego mimo iz kilku z nich grało na wysokim poziomie! Dlaczego Makowiecki ich nie ściągnął dlaczego Kuras ich nie ściągnął??? Bo dla nich ci zawodnicy by nie przyszli! |
|
kojot (IP:) | 18-04-2006 22:08 | komuno wroc!!! |
|
adi (IP:) | 18-04-2006 21:36 | a kto Twoim zdaniem jest coś zrobic z ta drużyną?Jakie pieniadze dostal Bronek na transfery?Praktycznie zadne czyli tyle co Kuras,a jakoś potrafil sklecić druzynke i byliśmy na 8 miejscu.A może przyszedlby Bronek i cos by ruszylo,mial dobry wplyw na drużyne,potrafil ich zmobilizowac.Moze jeszcze by kogoś ściągnąl,mam na mysli jakiegos napastnika,który jest bez klubu i móglby przejść w każdej chwili-Bronek ma dar przekonywania zawodników.A z kilkoma Kurasowskimi wynalzkami porozwiazywalbym kontrakty,z Ussami czy Sajdakami jakimiś. |
|
RKS Radomiak Radom (IP:) | 18-04-2006 21:25 | A po co tu bronek on zrobil sklad jak dostal pieniadze to kazdy debil potrafil by kogos sciagnac co prawda ma uklady w pzpn ale nie oszukujmy sie z tych zawodnikow co przyszli z bronkiem zostalo tylko Szwed Duda Borkowski i Studen (bo maja wazne kontrakty) wiec po co tu komu bronek ??? ludzie tu trzeba trenera ktory z wielkiego gowna zrobi cos !!! |
|
abc (IP:) | 18-04-2006 20:47 | SZUKAJĄ KOZŁA OFIARNEGO , ABY POTEM ZWALIŁ WINĘ ZARZĄD ŻE TO WINA TRENERA? KURWA ALE BAGNO |
|
trener (IP:) | 18-04-2006 20:36 | borkowski-nykiel,duda.bednarz.wachowicz.majic.brzyski,bara.rysiewski,zabecki kalu |
|
cien (IP:) | 18-04-2006 20:32 | cos hujowy z ciebie realista trenerzy ktorych wymieniles to cieniasy z 4 ligi, a wachowicz kasprzak rysieski to mysla raczej o emeryturze pilkarskiej to sa ludzie z radomia ale sa ciecy potrzeba tu twardej reki a co do atmosfery to kazdy moze napisac co chce ja tez i znieoficjalnych info wiem ze nasi ruchaja sie pod przysznicem i co to nam pomoze NIE wiec niepierdol mi tu pedale kto ma grac mamy sie utrzymac bo pilka zniknie z radomia na zawsze |
|
adi (IP:) | 18-04-2006 20:24 | a mój sklad na jutro:
Borkowski-Duda Szwed Wachowicz-Majic Rysiewski Bednarz Cvetkovic Brzyski-Ząbecki Kalu |
|
adi (IP:) | 18-04-2006 20:18 | A ja nie uważam,że za wszelką cenę ma byc trzon z Radomia tylko mają grać Ci co są w najlepszej formie. Juz kiedys graliśmy trzonem z Radomia(zreszta nie tylko) i za dobrze nam to nie wyszlo. Co do trenera to wolalbym kogos obeznanego w pilce pierwszo i drugoligowej, a nie koniecznie za trenerem z okregu radomskiego, ktory z pilką na wyższym poziomie mial do czynienia jak wlączyl sobie C+. A tak wogole to zarząd dzwonic do Bronka i prosic by wrócil.
Co do atmosfery to wcale nie jest tak źle,wiadomo jak przegrywają to są psychicznie podlamani wszyscy,ale ogólnie nie ma żadnych scyscji czy utarczek między pilkarzami.Zwycięstwo ze Switem może poprawić morale pilkarzy i pozwoli patrzec optymistycznie na przyszlość,a więc panowie jutro do boju!!!! |
|
REALISTA (IP:) | 18-04-2006 20:03 | MROZIEWSKI TO BARDZO ZŁA OPCJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAJDELIKATNIEJSZE SŁOWO "BARDZO ZŁA"-BO NIECHCE UŻYWAĆ ZŁYCH SŁÓW WIEM TO Z AUDOPSJI TO JEST FACET KTÓRY MA BAJERE I NIE JEDNEGO PREZESA OKRECIŁ WOKÓŁ SIEBIE OSZUKAŁ ZAWODNIKÓW I KIBICÓW!!!!!!! JAK CHCECIE SPASC TO GO ZATRUDNIAJCIE !!!!!JA BYM BYŁ ZA OPCJA ANDRZEJEWSKI ANTONIAK BAĆMAGA CZUPRYN TO SĄ LUDZIE Z RADOMIA I ZNAJĄ SIĘ NA PIŁCE WIEDZĄ O CO CHODZI I NAPEWNO GRALI BY CI CO SĄ W LEPSZEJ FORMIE I ATMOSFERA W DRUŻYNIE BYLA BY LESZA (ZTEGO CO WIEM Z PEWNYCH INFORMACJITO JEST TAKA SOBIE) AZA TYM WYNIKI BEDA LEPSZE I TRZON ZESPOLU POWINIEN BYC Z RADOMIA MAM NA MYŚLI RYSIEWSKI SKÓRNICKI KACPRZAK WACHOWICZ BORKOWSKI ITD.... MROZIEWSKI NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
adi (IP:) | 18-04-2006 19:59 | a ja proponuje aby Oparcik zrobil przyspieszony kurs trenerski:)))
A tak na poważnie:Mietek wróćććć plissss |
|
Snaps (IP:) | 18-04-2006 19:50 | eeeeh to mi sie nie podoba, wg przewidywan III-ligowego trenera pewnie wezma, mam wrazenie jakby zarząd klubu walczył o awans do...III ligi |
|
RKS Radomiak Radom (IP:) | 18-04-2006 19:50 | Lepszy byl by Podbrożny ktory ostanio zoslat przewalony w Swicie . Swit mial wszystko przegrywac a juz o 5 punktow wiecej maja od nas a co najwazniejsze na tranfery nie mial nawet zlotowki czyli tak jak Kuras |
|
MAX01 (IP:) | 18-04-2006 19:25 | QURWA ta.. fajny trener. Ok będzie 3 liga.
Jak prezes chce tanio to niech lepiej weźnie trenera polonii Iłża. |
|
czarek pl (IP:) | 18-04-2006 19:23 | Najmniejszym kosztem ...to dewiza prezesa. Ha ha ha... I do domku. |
|