Witaj na Stronie Kibiców Radomiaka Radom!

PP: Broń Radom - Radomiak Radom 0:0 pd. k. 4:3

18-04-2012 19:52 [źródło: Własne]
W rozegranym w środę na stadionie przy ulicy Struga 63 derbowym meczu I rundy Pucharu Polski na szczeblu wojewódzkim, po bezbramkowym remisie w regulaminowym czasie gry i dogrywce, rzuty karne skuteczniej wykonywali piłkarze Broni i to oni awansowali do ćwierćfinału tych rozgrywek. Pomimo, że był to jednostronny pojedynek, to w piłce potrzeba jeszcze szczęścia, a to dziś ewidentnie nie było po stronie Radomiaka.

Nasza drużyna rozpoczęła mecz w najsilniejszym składzie, bez młodzieżowców w wyjściowej jedenastce, z Piotrem Banasiakiem w bramce i Kabirem Ojikutu w środku pola.

Spotkanie od pierwszej minuty wyglądało niemal identycznie, jak derbowy mecz pomiędzy Radomiakiem a Bronią z rundy jesiennej tego sezonu. Zieloni chcieli grać w piłkę, i grali, natomiast team z Plant skupił się przede wszystkim na bronieniu dostępu do własnej bramki. Próby kontrataków wyprowadzane przez Arkadiusza Oziewicza, Michała Dolińskiego czy Daniela Ciupińskiego, tak jak szybko się zaczynały, tak szybko się kończyły.

Pech Radomiaka w tym meczu zaczął się od przymusowego zejścia z boiska Jacka Moryca już w 19. minucie, któremu na kontynuowanie gry nie pozwolił uraz pachwiny. Na boisku pojawił się Mateusz Radecki, a na środek obrony powędrował Ojikutu, który zresztą radził sobie bardzo dobrze. W 37. minucie po zagraniu wzdłuż bramki od Pawła Tarnowskiego w znakomitej sytuacji znalazł się Marcin Figiel, ale źle dostawił nogę do piłki i Paweł Młodziński mógł odetchnąć. Broń odpowiedziała rzutem wolnym, po którym Wojciech Gorczyca był bliski pokonania Piotra Banasiaka, ale nasz golkiper zaprezentował najwyższą klasę odbijając piłkę na rzut rożny. Po stronie Radomiaka dobrze na skrzydle radził sobie Marek Kaliszewski, który po strzałach z dystansu dwukrotnie był bliski trafienia do siatki, ale futbolówka ostatecznie przelatywała nieznacznie nad poprzeczką. Pierwsza połowa zakończyła się zatem bezbramkowym remisem.

Po zmianie stron obraz gry na boisku niewiele się zmienił. W 47. minucie po rzucie rożnym i dośrodkowaniu Andrzeja Wójcika piłka zatrzepotała w siatce bramki Młodzińskiego, ale gol nie został uznany, bowiem sędzia główny uznał, że Paweł Tarnowski faulował golkipera Broni. W 50. minucie pech po raz drugi w tym meczu dosięgnął nasz zespół. Po starciu z Michałem Dolińskim z kontuzją kostki z boiska musiał zejść Aleksiej Dubina. W jego miejsce trener Armin Tomala desygnował Piotra Charzewskiego, a na prawą stronę obrony przeniósł się Radecki. Radomiakowi, a konkretnie Marcinowi Figielowi zabrakło szczęścia w 69. minucie, kiedy to po podaniu Marka Kaliszewskiego i strzale "Figa" futbolówka odbiła się od wewnętrznej strony słupka, a następnie zamiast wpaść do bramki, wyszła w pole. W 90. minucie Ciupiński umieścił piłkę w bramce Radomiaka, ale zrobił to ze spalonego. Chwilę później do pojedynku z Banasiakiem ponownie stanął Ciupiński, ale górą był bramkarz RKS-u. Po 90 i trzech doliczonych minutach stało się jasne, że do rozstrzygnięcia kwestii awansu potrzebna będzie dogrywka.

W dogrywce Radomiak jeszcze z większym animuszem ruszył na bramkę Młodzińskiego i dwukrotnie, po strzałach Tarnowskiego oraz Leandro, kapitan Broni był w opałach. Na jego szczęście żaden z piłkarzy zielonych nie ruszył do dobitki i wciąż utrzymywał się rezultat bezbramkowy. Drugie 15 minut dogrywki to po stronie Radomiaka wszelkiego rodzaju próby sforsowania defensywy rywala, a po stronie Broni oczekiwanie na końcowy gwizdek i rzuty karne. Strzały kolejno Figiela głową, Dąbrowskiego i Charzewskiego nie przyniosły powodzenia w postaci gola i rzuty karne stały się faktem.

Konkurs jedenastek fatalnie rozpoczął Radomiak, a konkretnie Andrzej Wójcik, którego strzał obronił Paweł Młodziński. Następnie skutecznie poradzili sobie w Broni Maciejczak, Kupiec oraz Chrzanowski, a w Radomiaku Tarnowski, Figiel i Dąbrowski. Czwartą serię kończył Norbert Rdzanek. Piotr Banasiak wyczuł jego intencje i ku uciesze rzeszy zielonych fanów swoją interwencją doprowadził do remisu. Niestety chwilę później piłkę obok bramki posłał Piotr Wlazło, który bez wątpienia był wiodącą postacią w tym spotkaniu. Stało się jasne, że jeżeli Wojciech Gorczyca pokona Banasiaka, to do kolejnej rundy awansuje Broń. Tak też się stało, choć popularny "Banan" był bardzo bliski obrony tego strzału.

Radomiak odpadł z tegorocznego Pucharu Polski i teraz już tylko może skupić się na mimo wszystko najważniejszych w tym sezonie rozgrywkach ligowych. W ostatnich ośmiu kolejkach III ligi zarówno drużyna jak i kibice zielonych muszą razem zrobić wszystko, by upragniony awans stał się faktem. I choć te derby nie zakończyły się zwycięstwem, zawodnikom ze Struga należą się wielkie brawa i podziękowania za walkę i włożone serce w trwający ponad dwie godziny pojedynek. Jest optymizm!

Broń Radom - Radomiak Radom 0:0 pd. k. 4:3

0:0 Wójcik obronił Młodziński, 1:0 Maciejczak, 1:1 Tarnowski, 2:1 Kupiec, 2:2 Figiel, 3:2 Chrzanowski, 3:3 Dąbrowski, 3:3 Rdzanek obronił Banasiak, 3:3 Wlazło nie trafił w bramkę, 4:3 Gorczyca.

Broń: Młodziński - Noheem, Gorczyca, Kupiec, Budziński, Rdzanek, Korou (29' Maciejczak), Sałek, Doliński (65' Leśniewski), Oziewicz (73' Chrzanowski), Ciupiński

Radomiak: Banasiak - Dubina (51' Charzewski), Moryc (19' Radecki), Świdzikowski, Wójcik, Kaliszewski (113' Wnuk), Wlazło, Figiel, Ojikutu, Tarnowski, Leandro (111' Dąbrowski)

żółte kartki: Korou, Doliński, Ciupiński, Gorczyca - Śwdzikowski, Wlazło

sędziował: Artur Ciecierski (Warszawa)

Komentarze (60)

Nick Data Treść
Zrozumcie!
(IP:88.156.136.30)
20-04-2012 19:02Zgadzam się, ze Radom to dziura z 22% bezrobociem o złej sławie. Wiem, bo znam wiele opinii ludzi z innych miast. Niesty tak jest, ale kocham to miasto i zawsze znajduję jakieś plusy tej naszej małej ojczyzny :) Sponsora właśnie też dlatego jest cięzko znaleźć, ale nie oznacza to, ze nie jest to możliwe. Na pewno byłoby łatwiej znaleźć sponsora gdyby była większa frekwencja na meczach i gdybyśmy awansowali na co cały czas liczę i głęboko w to więrze. Moim zdaniem niedzielny mecz z Piasecznem powinien byc moim zdaniem ostatecznym sprawdzianem dla trenera Tomali.

Zrozumcie!
(IP:88.156.136.30)
20-04-2012 18:47Byłem na meczu z legią, wyjazdowych i zwycieskich barażach z Tłokami, derbach z koroną, byłem na jajecznych derbach z kszo, awanti z sosnowcem, łksem, pogonieniem sędziego z kujawiaka(okazało się po kilku lataqch, ze ten mecz był sprzedany przez sędziego) i wielu innych meczach, a na tych derbach nie byłem, bo mi nie pozwoliły inne obowiązki z których nie mogłem się zwolnić. Piszesz tylko widać, ze to ten, taki i owaki, a prawda jest taka, ze o mnie i ilości godzin spędzonych prze zemnie na Struga g***o wiesz. Wyzywajcie mnie i innych kibiców Radomiaka dalej tylko dlatego, że widzą ze zle się dzieje w tym kochanym klubie. Do zobaczenie na Piasecznie.

do zrozumcie
(IP:85.112.205.213)
20-04-2012 16:43Nie piszcie z tym "zrozumcie" bo na kilometr widać że to milicyjny. A jeśli się nawet mylę to koleś ma jakieś "sezonowe" poglądy. Derby to jego pierwszy mecz i zgrywa znawcę, co za nieszczęśnik hehe

dozrozumcie
(IP:82.139.50.211)
20-04-2012 10:11powiadasz ze "...Ale trzeba też to ograniczyć, ograniczyć ile się da, bo np na stadionie też są dzieciaki, czesto ojcowie nie przyprowadzą dzieciaków na stadion, bo wiedzą jak to wygląda, a potrzebne też nam jest młode zielone pokolenie. Dla tego tak mało ludzi przychodzi na stadion, jakby więcej przychodziło to jasne jest, ze byłby większy dochód klubu i szansa na rozgłos, szansa na pozyskanie sponsora tak potrzebnego naszemu klubowi..." to niech Ci kochani ojcowie nie wysylaja dzieci do szkoly bo tez duzo bluzgaja, wylacza komputery i telewizje bo tam jest tego jeszcze wiecej. U nas wiekszego sponsora nie bedzie, bo Radom jest dziura o bardzo zlej opinii. Jedyne co moze pomoc to nowy stadion i awans(najlepiej do I ligi :):):)

zielony
(IP:212.182.121.212)
20-04-2012 01:05Chyba sie mądrzyj piszę xD

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
20-04-2012 00:35Żal mi się robi troche niektórych z Was. Widać ciężko będzie coś zrobić z Radomiakiem mając takich kibiców. Szkoda, bo ten klub mający ponad 100 lat historii za sobą zasługuję na coś wiecej niż nowa III liga, a tak na prawde IV. Skończyłem już dawno gimnazjum i już prawi uniwersytet kolego. Tak jak napisałem wcześniej szkoda, ze nie chcecie być zgraną ekipą, niektórzy umieja tylko wyzywac nawet swoich, przez to niszczycie się od środka. Chcecie mieć stadion na 15 tysiecy, a nie potraficie nawet zebrać nawet 5 tysięcy podpisów. Ktoś tutaj napisał wcześniej, zeby nam wybudowali taką 15 to potrzeba dużo więcej podpisów niż ma stadion pomieścić, weźcie się do roboty, a nie wyzywacie innych kibiców. Ja sam zebrał około 40 podpisów i jak miałem czas zaniosłem do budynku klubowego. Radomiak zasługuje na więcej niż na to co ma teraz. Tylko Radomiak!

do zrozumcie
(IP:85.112.205.213)
19-04-2012 22:22Powiem ci tak gimbusiku z n9- najpierw skończ gimnazjum , naucz się ortografii a dopiero się mądrz. Widać z daleka że g wiesz o kibicowaniu i na kilometr od ciebie wali prowokatorem z bruni. Weź wyp*** bo mnie już palce bolą że musiałem odpisywać na takie bzdury a jak pragniesz kultury to idź teatru albo do kościoła lub posłuchaj sobie Chopina o ile wiesz w ogóle kto to ;)

antybronx
(IP:194.181.140.2)
19-04-2012 20:25zrozumcie!rozumie...oby jak najwięcej zrozumciów było to by było fest!

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
19-04-2012 19:59Na koniec dodam, ze nie czytam często gazęt codziennych, a Gazete Wyborcza to już bardzo rzadko, wolę dużo bardziej Rzeczpospolitą ;) Zazwyczaj osoby, które wyzywają Wyborczą, w ogole nie czytają gazet. Pozdrawiam ;)

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
19-04-2012 19:56Wiadomo, ze piłka dla wielu osób jest fantasytczym sportem, który wywołuje emocje. Sam jak byłem dużo młodszy do bluźniłem na żylecie ile miałem sił w gardle, ale z wiekiem zrozumiałem, ze to nie pomaga piłkarzom(sam to zrozumiałem na własnej skurzę) Bardziej pomaga coś motywującego, co nam pomorze, a nie wyzywanie przeciwnika. Jasne, czasami nie można się powstrzymać, bo wroga drużyna itd i trzeba też to zrozumieć. Ale trzeba też to ograniczyć, ograniczyć ile się da, bo np na stadionie też są dzieciaki, czesto ojcowie nie przyprowadzą dzieciaków na stadion, bo wiedzą jak to wygląda, a potrzebne też nam jest młode zielone pokolenie. Dla tego tak mało ludzi przychodzi na stadion, jakby więcej przychodziło to jasne jest, ze byłby większy dochód klubu i szansa na rozgłos, szansa na pozyskanie sponsora tak potrzebnego naszemu klubowi. Tak więc zależy też od Was, od Was kibiców jak będzie się rozwijał nasz kochany klub. Bo też Wy powinniście pomagać i robić akcje promocyjne Radomiaka, zeby jak najwięcej pojawiało się na Struga.

do antybronx
(IP:193.189.76.2)
19-04-2012 18:39po kiego w ogóle takie debilne komentarze dodawać redakcjo?Przecież to widać, że albo jest to prowokator z N9 albo człowiek który o kibicowaniu ma takie pojęcie jak moja babcia co ma na karku 80 pare lat.

RKS
(IP:80.249.0.22)
19-04-2012 18:34ups,sorry oczywiście Piaseczno a nie Legionovia

RKS
(IP:80.249.0.22)
19-04-2012 17:51Panowie, są już bilety na Legionovię, kupujemy kupujemy i bez pierdół, meldujemy sie w niedzielę przy Struga!

Bondi
(IP:82.139.1.155)
19-04-2012 17:42Kiedy cos dla Nas wygracie ? jest jeszcze szans w tym sezonie czy znów w przyszłym wygracie z jakims Kleszczowem czy Rzgowem ??? Ja mysle ze nie jest dobrze i nie zanosi sie na lepiej. A miało byc tak pieknie a jest tak jak co roku. Naprawde myslalem ze po rundzie jesiennej bedzie awans a przyszła wiosna i piach. Mysle ze ten muzealny stadion jest jakims przekleństwem i dlatego to wszystko tak sie dzieje i nie mozemy awansować

antybronx
(IP:194.181.140.2)
19-04-2012 17:31...w takim razie pójdę na n9,niż z bydłem wysiadywać.Miejsce bydła jest w chlewie,a ludzi w teatrach i na stadionach zamiast wysiadywać z odmóżdżonymi istotami wolę kibicować na nowym stadionie w 2 lidze,przynosicie same nieszczęścia temu klubowi odmóżdżeńcy

do rodney 406
(IP:193.189.76.2)
19-04-2012 15:48spieprzaj na N9 wieśniaku, KAŻDY kibic Radomiaka jego nazwę pisze z wielkiej litery w dodatku to co graliśmy to przy broni jak Barcelona z Iskrą Stolec.Doping?A bruń to co pokazała każdy przestój nasz w dopingu to Radomiak cwel i nic poza tym.TO są deRRby nei teatr pamiętajcie.

dozrozumcie,Radomiak
(IP:82.139.50.211)
19-04-2012 15:48wiadomo, kazdy ma swoje zdanie, ale po wypowiedziach widac, ze jestes raz na jakis czas na Struga, nie mowie juz o wyjezdie. Pokaz mi mecz derbowy w Polsce, gdzie nie przeklinaja. Mam pytanie, czy byles kiedys na meczu nie derbowym Radomiaka...??? Myslisz ze przez te bluzgi ludzie nie przychodza na mecz...??? Podobal Ci sie ostatni mecz Reprezentacji, gdzie przez wiekszosc czasu nie bylo slychac dopingu lub przez 10 minut spiewane kto wygra mecz? i tak w kolko(bo komus sie spodobalo) Sponsora nie ma bo nie ma druzyny, ani stadionu i Radom jest dziura gdzie sa same hipermarkety. Przeklinanie jest wszedzie na kazdym rogu(szkola,praca a nawet kosciol czy tv)powiesz mi zeludzie tez nie ogladaja tv bo przeklinaja. Wiadomo najlepiej zgonic na kibicow, sorry kiboli. Czytacie chyba za duzo Gowna wyborczego...bezkomentarza.

ProElo
(IP:88.156.140.225)
19-04-2012 15:32Derby są wasze miasto jest nasze!!!!

Goro z Mortal Kombat
(IP:178.36.128.173)
19-04-2012 15:19Oziewicz co ty ku...!

ustRonie
(IP:188.147.178.232)
19-04-2012 14:14LIGA JEST NASZA RADOMIAK LIGA JEST NASZA!!

Radomiak
(IP:212.182.121.212)
19-04-2012 14:02Na Polską pikłę niestety w większości chodzą ludzie niewykształceni, taki margines społeczne, który idzie się wyżyć na stadion jak jakieś zwierzęta. Szkoda, ale może kiedyś bedzię u nas tak jak w Anglii, albo w Niemczech gdzei średnia ogólna na wszystkich meczach jest 42 tysiące. Jedynie możemy być dumnie z dopingu i opraw meczów :) Niech w Radomiu kiedyś zawita prawdziwa piłka, lepiej na Struga niż na Narutowicza! :) pozdrawiam normalnych!

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
19-04-2012 11:52Jak Wy chcecie mieć dużą frekwencje jak nawet nie którzy z Was nie potrafią zrozumieć innego zdania kibiców. Wyzywacie nawet swoich, czyli niszczycie się od środka! nie chcecie być zgraną ekipą, szkoda.

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
19-04-2012 11:48Żal mi się trochę robie Was. Dzięki takim osobom jak Wy Radomiak zawsze będzie się tułał po wiejskich ligach. A ze na legię przychodzi po 16 tysięsy widzów w 2 milionowym mieście to już inna sprawa. Gadajcie sobie dalej, a ja i tak będę sobie śmigał na mecze, ale zobaczymy ile wytrzymam...

1910
(IP:178.43.240.167)
19-04-2012 10:48"nie mi to ocniac niech to robia inni"

do Zrozumcie!
(IP:178.235.178.194)
19-04-2012 09:31Stadion,to nie teatr,to po pierwsze,po 2 to deRRby,a po 3 to wypi.....alaj na N9...

sqrczybyk
(IP:109.243.98.78)
19-04-2012 08:32to był najlepszy mecz jaki zagrał Radomiak w tym sezonie !!!!! czy wygrywasz czy nie ja i tak Kocham Cie

Do zrozumiecie
(IP:83.81.148.41)
19-04-2012 06:34Ty zobacz sobie doping na Legiii! Myslisz ze tam jest,taka kultura?

do zrozumcie
(IP:93.105.148.152)
19-04-2012 01:19jak chcesz kultury to idź do teatru

tylko kasa
(IP:93.105.145.247)
19-04-2012 00:46co ty gadasz kulturalny doping i bedzie lepiej ?? hahaha to na legii wisle czy lechu chyba same ministranty są hahaaha tylko kasa i nic wiecej sponsor plus miasto.....

Zrozumcie!
(IP:212.182.121.212)
18-04-2012 23:05Zrozumcie raz na zawsze jak bedzie prowadzony chamski doping z bluźnierstwami to będzie przychodziła zawsze garstka kibiców. Jak będzie jakaś kultura na stadionie to będzie przychodziło więcej ludzi. O takie spraw powinno zainteresować się stowarzyszenie kibiców! chyba nam wszystkim zależy, zeby była wyższa frekwencja i pojawił się sponsor, tak? Niech będzię jak najgłosniejszy dpoing, ile sił w gardle, ale z kulturą!

tylkoRadomiak
(IP:93.105.145.247)
18-04-2012 23:05mecz zajeb...y widać walke i charakter...Broń wypadła na tle Radomiaka BLADO motorycznie i fizycznie żenada....dwóch nygusów z broni trzeba ich dokarmić i nauczyć podstaw gry w piłke. TAK czy siak ja nie czuje się przegrany bo na boisku i na trybunach miazga !!! a karne to loteria !!! PS. kibice broni maja kompleks Radomiaka bo zamiast dopingować swoją drużyne skupiała się na Radomiaku aż szkoda mieć tak żenujących kibiców bo to same dzieciaki i chamy z powiatów spod Lipska

bolo
(IP:31.61.131.254)
18-04-2012 22:55A ja uparcie wam powtarzam ze bedzie 2 liga a ten mecz jeszcze bardziej mnie w tym utwierdzil.Przeciez te pajace z N9 nie pokazali nic. Jesli tak jak mowia niektorzy my gramy dno to Bron to jest 10metrow mulu. Kabir na stoperze lepszy niz moryc. Ci ktorzy tak narzekaja moze mi powiedza kto w tej lidze gra bardziej dojrzala pilke?Bo moj dziadek zalamany porazka Barcy i w weekend chcialby zobaczyc cos na zywo.gdzie go wyslac?

haha
(IP:178.235.190.107)
18-04-2012 22:53do hahahahaha jestem wytrwalym kibicem i równierz bd chodzil nawet na a klase ale mówie o innych nei oszukujmy sie mam w chuj znajomych z ktorymi jezdzilo sie na mecze z osiedla a teraz? jezdze sam albo z dobrą mordą a żeby kogos wyciągnąc na mecz jest naprawde cieżko niski poziom sportowy rozgrywek cena jak na te lige okej ale i tak co niektórym szkoda bo taka prawda isc na mecz i ani na gre popatrzec ani doping nei to samo co kiedys ani stadionu i nerwy zszarpane a jakbys zauwazyl gramy 3 rok w tej buraczanej lidze i coraz mniej ludzi chodzi 1szy mecz ze stala niewiadów 3 tysiące kibiców 1sze derby 8 koła przejebali mecz i zobacz teraz sokół 1szy mecz i 2 koła kibiców więc nei pierdol że sie ludzie nei wyłamuja bo to gołym okiem widac bez napinki elo

green tea:P
(IP:82.139.55.37)
18-04-2012 22:52Prawda jest taka....bylismy lepsi, zdecydowanie lepsi niz broniarze, zabrakło...wykonczenia, nie ma napastnika a czar "Leo" prysł...jest słaby i tyle, co z tego ze dobrze gramy w tyłach skoro nie ma kto strzelic. szkoda, że dzis Ci ktorzy najwiecej walczyli i zostawili najwiecej zdrowia czyli Belek i Andrzej w najwazniejszym momencie zawiedli. Ale...i tak dla Was Panowie szacun, zreszta jak zobaczyłem Wojcika po meczu to nie dosc ze łzy w oczACH to jescze pol czoła poszyte...Panowie tylko strzelac i druga liga nasza

ARTUROS
(IP:194.181.140.2)
18-04-2012 22:49Za wulgarne zachowanie żaden sponsor nie zaryzykuje swoich pieniędzy,żeby deptali jego imię,zastanówcie się,podejrzewam że ci co tak bluchali nawet tego nie przeczytają bo czytać nie nauczyli się i podstawówki nawet nie mają.

rodney 406
(IP:82.197.47.218)
18-04-2012 22:48mam nadzieje że cały radomiak nie awansuje to co prezentuje to nie na 2 ligę i ci pseudokibice chamstwo i nic więcej

Zielona Moc
(IP:82.197.46.78)
18-04-2012 22:44Kiedy śpiewaliśmy " Prawda jest tak ... " jeden z bRonków zdją majtki i pokazał swojego oblecha . I to mają być kibice . Tylko pod latarnie z nimi .

RADOMIAK
(IP:88.220.55.206)
18-04-2012 22:23oprawa oprawą na meczu ligowym są ważniejsze ! CZEKAMY NA LIGE !

no name1910
(IP:31.61.131.241)
18-04-2012 22:16Do OBIEGTYWNIE zgadzam sie z Tobą!!!Sam nie raz widziałem niektorych piłkarzyków %%%%%...

sumik bo(R)ki
(IP:109.125.51.72)
18-04-2012 21:56przyjdzie czas na opRRawę nie grzej sie tak NA ZAWSZE RADOMIAK broniarze farmazoniarze=kozak w necie,p.... w świecie MG99

obiektywnie
(IP:83.16.169.18)
18-04-2012 21:51Moim zdaniem za mało żelu nałożyli piłkarzyny radomiaczka, gwiazdory co sie wożą po baletach radomskich piją z kibicami a potem NIC SIE NIE STAŁO... hehe żenada

rks1910
(IP:164.126.244.162)
18-04-2012 21:47"do ole" Nie przyszedłem zobaczyc tylko oprawy ale chciałem sie dowiedziec czemu nie było , tylko to deRRby to powinna jakas byc i tyle w temacie

ej
(IP:193.189.76.2)
18-04-2012 21:45Jak leciał ten tekst co Gęba zarzucił o obrzezaniu?:)

eRKaeSiak!!!
(IP:85.112.205.213)
18-04-2012 21:44Mnie tam ta porażka ani ziębi ani grzeje. Wygrali by , ok fajnie. Przegrali i w tym jednym wypadku dla mnie naprawdę nic się nie stało bo na jaką cholerę nam te puchary? Jeździli byśmy tylko po jakichś pipidówach i ryzykowali zdrowie piłkarzy, zamiast walczyć o awans do wyższej ligi. A teraz mamy tylko ligę a kto wie, może akurat bronki się podmęczą dzięki tym pucharom i wtedy wygramy te, że tak powiem "ważniejsze derby" Najważniejsze jest liga bo ten puchar w naszej sytuacji jest wart tyle co nic.

Zielona Moc
(IP:82.197.46.78)
18-04-2012 21:44Co wy wgl. piprzy... ? To ma być wasza wiara w klub ? Na dobre i na złe , teraz jesteśmy poprostu w dołku . Świetny doping był , Blondi jak sie jest sezonowcem to już tak jest . Powiem szczeże że boli to że przegraliśmy ( w karnych ) , ale za bardzo mi nie zależało na tym pucharze . Radomiak wygra w lidze z bRonkami i wtedy bedziecie gadać jaki to on super jest . Taka jest prawda o was ... Tylko RR !!!

Rado90
(IP:89.171.46.194)
18-04-2012 21:38Tomala zabieraj brata pod pachę i wyjazd z Radomia, Ty trenerska miernoto!!!!!!

zielony ewerest
(IP:88.156.215.217)
18-04-2012 21:36a ja juz nigdy nie wrzuce na oprawę nawet zlotówki do puszki.Sory,ale doping zaden,tylko bluzgi pod adresem broniarzy,a gdzie atmosfera doping swoich?!zamiast dopingować to koncentrowaliscie się na wulgaryzmach.Zrozumncie dopoki nie będzie jakiejs kultury na trybunach to nie bedzzie zacnego sponsora.Dalej bdziecie się "podniecać" 4 ligą.Chyba ,ze to wasz poziom.Doping adekwantny do gry i poziomu meczu.Nonszalancja tzw belka się zemsciła,poprostu wiedzialem,ze zmarnuje szansę....do roboty nie kompromitujcie moj ukochany klub.teraz niepowodzenia w lidze bedzicie zwalac na przemęczenie tym meczem?mam nadzieję,ze wrfsci si obudzicie,bo na razie to kiepscy jestescie pieknie wam tylko wychodzi leznie z rozpaczy po meczu....

hahahah
(IP:83.9.172.64)
18-04-2012 21:35do haha najwytrwalsi kibice to beda chodzic nawet w a klasie więc nie pitol farmazonów

ole
(IP:93.105.146.72)
18-04-2012 21:28A co oprawę zobaczyć przyszedłeś jeden z drugim? przyjdzie czas będzie oprawa!

haha
(IP:178.235.190.107)
18-04-2012 21:25dodam jeszcze że kazdego kibica cieprpliwosc sie kiedys konczy i naprawde coraz mniej ludzi chodzi na mecze zostali wytrwali ale i oni kiedys sie odwrócą taka smutna prawda

rks
(IP:83.6.27.28)
18-04-2012 21:25No wlasnie miala byc jakas oprawa , moze w maju cos bedzie pozdro

haha
(IP:178.235.190.107)
18-04-2012 21:23wiedzialem od 2 dni że bd dogrywka i karne jak by bron wygrala a czasie meczu to by chyba ich pozaibajli a tak to karne to loteria pamięta ktos pucharowy mecz z nadarzynem ze 2 lub 3 lata temu? to samo dogrywka piknik i karne i odpada radomiak czemu? żeby sie skupic na lidze a bron gra dalej a w lidze my wygramy:) hmm jeszcze taka sprawa mamy wąską kadre mało obronców dlatego drwale z legionova juz zaczynaja nam kasowac zawodników bron to samo i nastepne druzyny to samo bd robic bd nas kasowac bo malo zawodników mamy i poco tak kisic chajs? zeby grac kolejny rok w tej pszenno buraczanej lidze? musialem to z siebeui wyrzucic elo do zoba z piaskami czasu

rks1910
(IP:164.126.244.162)
18-04-2012 21:08Że tak zapytam gdzie była jakaś oprawa na meczu po co każdy kto kupywał bilet wrzucał do tej puszki ??

?????
(IP:91.193.12.202)
18-04-2012 21:01porażka:)

xxx
(IP:83.6.193.88)
18-04-2012 20:51Piękny mecz, szacunek dla piłkarzy, bo pierwszy raz od jakiegoś czasu zagrali super! brakowało tylko wykończenia akcji! na trybunach nasza dominacja, glosny doping, w maju tylko zwycięstwo :)

mmm
(IP:93.105.147.143)
18-04-2012 20:28nędza jak była tak jest,,,zaraz będzie nic sie nie stało radomiak ...itp dziady i tyle ligowy tez przegraja chłystki

Pawson
(IP:212.182.121.212)
18-04-2012 20:26Nie było mnie na meczu, ale wyniki mnie boli. 3 remisy i 3 porażki w tym sezonie.

XV - lecie
(IP:178.235.191.233)
18-04-2012 20:13Jak mógł belek tego nie strzelić..... porażka totalna... Mimo tego na złe i dobre trzeba być z klubem , ale nie powiem - Jestem załamany.. Oby w maju naprawili to co dziś zjebali..

Bondi
(IP:82.139.1.155)
18-04-2012 20:08znów popsute nastroje. Nie wazne ze puchar wazny wynik bo to derby.Ta druzyna nie pozwala sie cieszyć kibicom.Wszystkie wazne mecze są zawalone. Liga ma jeszcze duzo meczy a nie zanosi sie na awans. Mam w dupie ze bedzie napisane ze mecz był jednostrony. Wynik jest inny a Radomiak nie potrafi strzelić bramki takim patałaochom jakim sa broniarze. Nie graja nic, kopanina na judasza ciupińskiego i nic wieęcej. Panowie, kocham ten klub ale w tym momencie odpuszczam te mecze. Jak awansuja wtedy pójde jesli nie to odpuszczam całkowicie.Mam dośc IV ligi. MOzna wyliczać błędy do samego rana ale to co zrobił przy karnym Wlazło to jest jakas farsa. Mecz był nie ważny ale serce boli. Pozdrawaim i życze awansu. I jeszce jedno. Od kąd gramy w IV lidze a to jest od 6 lat nie ma zadnych plusów na korzyśc. W tym roku miało być juz lepiej a wyglada na to ze znów bedzie IV liga i kolejne wyjazdy do Zelowa.

zielony
(IP:77.254.110.143)
18-04-2012 20:05Radomiak dla mnie jesteście zwycięzcami!!! to że udało się im wygrać karne to nic. Teraz skupić się tylko na kolejnych ligowych meczach to jest najważniejsze. Błagam Ci co będą dodawać komentarze bez spiny bo to nie ma sensu...

TERMINARZ - WIOSNA 2025
31. kolejka: Piast Gliwice - RADOMIAK RADOM | nd. 4.05 - godz. 12:15
32. kolejka: RADOMIAK RADOM - Pogoń Szczecin | sb. 10.05 - godz. 14:45
33. kolejka: Stal Mielec - RADOMIAK RADOM | pt. 16.05 - godz. 18:00
34. kolejka: RADOMIAK RADOM - Motor Lublin | sb. 24.05 - godz. 17:30
SKLEP
OSTATNI MECZ
  • Radomiak Radom
    30. kolejka
    2:2
    Lech Poznań
    Radomiak Radom - Lech Poznań
KALENDARIUM
Dzisiaj jest: Wtorek, 29 kwietnia 2025
Rocznice urodzin
29-04 Aleksander Czachor 102. Aleksander Czachor
Rocznice śmierci
29-04 Lechosław Chalabry 16. Lechosław Chalabry
NASTĘPNY MECZ
  • Piast Gliwice - Radomiak Radom
    Piast Gliwice
    31. kolejka
    vs
    Radomiak Radom
    Niedziela, 4 maja - godz. 12:15
TABELA EKSTRAKLASY
Lp. Drużyna M Pkt
1.Raków Częstochowa3062
2.Lech Poznań3060
3.Jagiellonia Białystok3058
4.Pogoń Szczecin3053
5.Legia Warszawa3050
6.Cracovia Kraków3045
7.Motor Lublin3043
8.Górnik Zabrze3042
9.GKS Katowice3042
10.Piast Gliwice3038
11.Widzew Łódź3037
12.Korona Kielce3037
13.Radomiak Radom3036
14.Zagłębie Lubin3033
15.Lechia Gdańsk3030
16.Puszcza Niepołomice3027
17.Stal Mielec3026
18.Śląsk Wrocław3025
MAPA SERWISU
© 2004-2021 Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved radomiak