Witaj na Stronie Kibiców Radomiaka Radom!
  • +1 punkt po 30. kolejce

    +1 punkt po 30. kolejce

    O 1 punkt po 30. kolejce powiększył przewagę nad strefą spadkową Radomiak i na 4 kolejki przed końcem sezonu wynosi 9 punktów. "Zieloni" ponad 50% punktów zdobyli w meczach, w których pierwsi stracili gola. »

  • Klubowe rekordy po meczu z Lechem

    Klubowe rekordy po meczu z Lechem

    Radomiak wyśrubował do 5 swój klubowy rekord liczby kolejnych meczów domowych z Lechem w ekstraklasie bez porażki i jednocześnie pobił rekord takiej serii z dowolnym rywalem w najwyższej klasie rozgrywkowej. »

  • Radomiak Radom - Lech Poznań 2:2 (0:2)

    Radomiak Radom - Lech Poznań 2:2 (0:2)

    W meczu 30. kolejki ekstraklasy zremisował z Lechem Poznań 2:2 mimo, że do 78. minuty przegrywał 0:2. Gole dla "Zielonych" strzelili Capita i Abdoul Tapsoba w doliczonym czasie. »

Zamieszanie z boiskiem - pomoże czy zaszkodzi?

18-02-2012 22:51 [źródło: Własne]
Główną areną przygotowań Radomiaka tej zimy było - bo już nie jest - boisko ze sztuczną nawierzchnią przy ulicy 11 listopada. Ostatni normalny trening na pełnowymiarowym placu zieloni odbyli w ubiegły piątek i nie wiadomo kiedy ponownie trener Armin Tomala będzie mógł zabrać swoich podopiecznych na duże boisko. Powód? Właściciel Radomiaka Mirosław Hernik postanowił, że więcej za korzystanie ze sztucznych płyt w Radomiu płacić nie będzie.

Wnoszenie opłat za wykorzystywanie do treningów radomskich obiektów sportowych w zasadzie od zawsze nie znajdowało poparcia u sternika klubu ze Struga. Mirosław Hernik jest zdania, że boiska (głównie te ze sztuczną nawierzchnią) budowane za środki miejskie czy unijne, powinny służyć rodzimym klubom, być swoistym wsparciem bazy treningowej, a korzystanie z nich powinno być bezpłatne. Z pewnością znajdzie się wielu, którzy pogląd prezesa Hernika poprą, i wielu, którzy będą mieć odmienne zdanie na ten temat.

Problem polega na tym, że w chwili obecnej za trenowanie na pełnowymiarowych sztucznych boiskach w Radomiu trzeba płacić ich gospodarzom. Nie są to może jakieś wielkie kwoty - 50 złotych za 60 minut - niemniej jednak są, i korzystanie przez Radomiaka z boisk, a w zasadzie z boiska przy ulicy 11 listopada nie będzie możliwe jeżeli opłaty te nie będą regulowane. - Za korzystanie z boiska w styczniu zostało zapłacone. Za treningi w lutym nie mam zamiaru już płacić. Wysyłałem do Urzędu Miasta pisma z prośbą o pomoc, ale na żadne pismo nie dostaliśmy odpowiedzi - grzmiał po meczu w Łowiczu prezes Hernik.

Sprzeciw Mirosława Hernika jest stanowczy, bowiem jak już wspomnieliśmy drużyna od tygodnia nie odbyła ani jednego treningu na dużym boisku, a jego wydźwięk z pewnością został już w mieście zauważony. Trzeba jednak zadać sobie pytanie czy trwający już zdecydowanie zbyt długo boiskowy pat - jeżeli będzie ciągnął się dalej - bardziej pomoże Radomiakowi czy raczej zaszkodzi.

Najbardziej poszkodowani są zawodnicy wraz ze sztabem szkoleniowym, którzy nie mogą w pełni realizować planu przygotowań do jakże ważnej dla Radomiaka rundy rewanżowej. Aspirująca do gry w II lidze drużyna nie może trenować na pół gwizdka w hali, na fitnessie czy na niewielkim orliku. Owszem orliki też mają sztuczną nawierzchnię, a korzystanie z nich jest bezpłatne, ale na takim boisku można trenować do ligi podwórkowej czy ligi szóstek, a nie przygotowywać się do kto wie czy nie kluczowej dla losów klubu drugiej części sezonu III ligi.

Zdegustowany całym zamieszaniem jest co naturalne trener Armin Tomala. - Sprawa z boiskiem musi być jak najszybciej rozwiązana, bo nie wyobrażam sobie abyśmy nie mogli dalej trenować na normalnym boisku tylko stosować półśrodki - trafnie podsumował szkoleniowiec Radomiaka.

Komentarze (34)

Nick Data Treść
smok
(IP:85.112.193.141)
21-02-2012 11:57Jak dam rade i dostane szersze info gdzie co i jak z tym apelem to bardzo chętnie sie do niego przyłącze

karol
(IP:88.156.137.207)
21-02-2012 09:22w Radomiu nigdy nie będzie piłki ciągle pomoc pomoc pomoc a gry nie ma nie tak dawno grały takie kluby jak WIGRY ŁOWICZ I WIELE INNYCH GRAŁO NA STRUGA A TERAZ GDZIE GRAJĄ A MY CIĄGLE 3 LIGA

na zawsze wierny
(IP:178.235.179.144)
20-02-2012 20:43gdybys tak zadłuzył miasto to tez bys nie miał z czego dać ! Kazdy wie ze w Radomiu jest najgorzej w Polsce i rząd ma wyj....ne na Radom ze wzgledu na tą władze która tu rządzi. Nigdzie nie ma tak źle jak tu. Potrafią tylko opluwać PO.Już dawno dawno Radom został zapomniany i Co co tu rzadza nie potrafią niczego dobrego zrobic dla tego miasta. Co tu sie dziwic ze moją o Radomiu - niszowe miasto. Znam bardzo duzo ludzi z Radomia którzy wyjechali do duzych miast i za granice i nie przyznają sie ze sa stąd. Wiec mysle ze proszenie sie od urzedu miejskiego jakiejkolwiek kasy na klub który powinien być pielęgnowany i byc wizytowka miasta jest bezsensowne bo in nie zalezy na żadnym sporcie w miescie. Sami dajecie przykłady takiego kutna które dało na klub 450 tys zł a Radomiak dostaje jakies smieszne pieniadze a na stadionie robi sie bazar.Poczytajcie fora innym kluów jaki maja brecht z naszego stadionu.NIgdzie nikt by nie dopuścił zeby na stadionie był bazar. Panowie, to jest wszystko smutne i przykre dla nas ludzi którzy kochaja Radomiaka i chcieliby dla Niego jak najlepiej. Cieszmy sie ze mamy Hernika bo On naprawde robi co tylko może, jest sam ale awans zrobi, tylko potem trzeba sie wzmocnic jeszcze bardziej i dokoptowac kogos z kasą zeby mu pomóc. Milicyjne których jest max 100 już widza strach w oczach ze znów ich niszowy klubik zostanie zapomniany. Wole miec Hernika za prezesa który bije Piechowicza na głowe w biznesie niz tych z N9 co ich nawet na piłki nie stac i prosza sie od skladki.Pozdrawiam wiernch kibiców Radomiaka. Z nami Radomiak będzie zawsze

pio
(IP:178.235.188.199)
20-02-2012 20:43 Skoro p.Hernika nie stać na wynajem boisk po 50zł za 60 min. to co on biedaczysko zrobi jak będzie awans i same wyjazdy będą go dużo więcej kosztowały??? Zapomnijcie o II lidze ja na Radomiaczka latam ponad 30 lat i życzę mu jak najlepiej ,ale trzeba w Radomiu zmienić WŁADZE -tych zaradnych, którzy nic nie robią dla nas mieszkańców.Kur...W Kielcach wszystko można , a tu nic wielka czarna dupa. Pozdrawiam normalnych TYLKO RADOMIAK!!!!!!

Panowie
(IP:95.49.217.229)
20-02-2012 18:36Kutno od miasta dostalo 450 tysiecy a Radomiaczek śmieszne 130 tysiecy a Radom z 5 razy wiekszy od kutna i co Ewerest nadal uwazasz że dobrze Kosztowniak rządzi?!

Radomianin
(IP:10.5.50.66)
20-02-2012 15:25Gdyby boisko było za darmochę dla wszystkich (klubów, rodzin, mieszkańców) jak chciałby Hernik, to już za rok czy dwa nie było by gdzie nogi postawić! Każdy obiekt z czegoś trzeba utrzymywać, zapłacić ludziom którzy się nim zajmują. Opłaty za korzystanie ze "sztucznego są według mnie symboliczne. Wchodzi cała drużyna, zrzucają się po 5 pln i mają półtorej godziny treningu. To nie są jakieś kosmiczne koszty! Panie Hernik, więcej pan przepijasz w tydzień niż za ten trening trzeba by było zapłacić. Nie rób pan pośmiewiska z klubu i daj chłopakom normalnie trenować!!!

BORYS
(IP:178.235.189.36)
20-02-2012 14:50http://miejscy.pl/wordpress/2012/02/10/miasto-daje-450-tys-zlotych/ JAK ROZMAWIAMY O KASIE TO POCZYTAJCIE JAK TO SIĘ ROBI W 50-CIO TYS. KUTNIE.

kalol
(IP:88.156.137.207)
20-02-2012 14:05RADOM TO NIE KIELCE

JBR
(IP:74.63.93.220)
20-02-2012 11:24ewerest kmiotku z takimi poglądami to wypad na planty albo leć dalej podlizywać się Kosztowniakowi. 2TYSIĄCE TO WEDŁUG CIEBIE DUŻO?? Nie masz pojęcia co mówisz. Tyle to starczy co najwyżej na waciki w tych czasach a nie na normalne funkcjonowanie klubu. Nie zdajesz sobie pewnie sprawy ile na sport przeznaczają biedniejsze miasta od Radomia a nawet WSIE!? A u nas za to urzędasy robią sobie prywatny folwark i gdzieś mają mieszkańców. I dobra rada naucz się pisać bo czytając twój post mam wrażenie jakby pisały go dwie osoby a jeśli nawet jedna to wygląda jakbyś miał rozdwojenie jaźni (czyt:dwulicowy) I jak tak patrzę głębiej na te twoje kilka zdań które zajęły ci pewnie całą niedzielę, to widzę drugie dno twojego wpisu i to ty tutaj jesteś jedynym zakompleksionym zawistnym analfabetom bo zazdrościsz Hernikowi że uda mu się kolejny raz awansować i że ma swoje zdanie i nie daje się robić w .uja a ty dalej będziesz tam gdzie jesteś, bredząc gorzej niż pijany ćpun. PANIE HERNIK KIBICE SĄ Z PANEM!!!

MARKO
(IP:88.156.137.207)
20-02-2012 10:17RADOMIAK TO PRYWATNY KLUB CO MAJĄ DO TEGO WŁADZE JESZCZE STADIONU NIE MAJOM TYLKO MOSiR

do ewerest
(IP:85.112.199.60)
20-02-2012 08:45Debilizm ludzki nie zna granic.Jesteś tego najlepszym przylładem

ewerest
(IP:82.139.35.42)
19-02-2012 21:03czytam te wasze wypociny i dochodzę do wniosku smutnego.Zakompleksieni zawistni analfabeci.Nic dziwnego ze takie samo chamstwo na trybunach mojego ukochanego klubu.Hitlerowcy dobrze mowili POLSKIE SWINIE.Pilkarze od miasta dostają stypendia od tysiaka do ponad 2 tys. Nie jestem fanem Kosztowniaka,wrecz przeciwnie.Ale wydaje mi się,ze to kolejny sprytny manewr kompromitujący niestety p.Hernika.Czy ktos komu zalezy na klubie w okresie przygotowawczym,tak waznym przeciez wyskakuje z takimi fochami?!P.Hernik jest osamotniony i chce nam powiedziec MAM DOSC.A moze czas najwyzszy przycisnąć ŁASKAWĄ WLADZE by zrobic boiska treningowe na dole???Jest na tyle miejsca,ze wystarczy na sztoczną i prawdziwą murawę przy Zbrowskiego.Z czym do drugiej ligi????

binio71
(IP:46.112.94.145)
19-02-2012 17:19Trzeba było nie głosować na broniarzy,do puki miasto będzie w rękach pisowskich Radomiak będzie traktowany za nic.Do wyborów daleko więc popieram apel wystąpić o pozwolenie na zgromadzenie i wykrzyczeć pod urzędem nasze racje.Klub który ma 219 kibiców w mieście dostaje wszystko na tacy podane a kilkadziesiąt tysięcy zielonych jest niszczone przez 12stu urzędników nie możemy się na to godzić.Pomóżmy Hernikowi w tym decydującym o przyszłości sezonie.Tylko Radomiak!

eRKaeSiak!!!
(IP:85.112.205.213)
19-02-2012 17:04do rozsądek: jedynie przedostatnie zdanie ci się udało i tu masz rację reszta to kompletne bzdury! "Trzeba patrzec na swoj klub i swoja druzyne i zastanowic sie jak w sposob inteligentny mozna cos dla niego zrobic."

eRKaeSiak!!!
(IP:85.112.205.213)
19-02-2012 16:59Ej ty "rozsądek" wsadź sobie w buty te swoje wypociny. W innych regionach miasto pomaga klubom jak może najlepiej i przeznacza o wiele większe środki niż u nas, a są biedniejsze od naszego. Tylko w Radomiu Radomiakowi nigdy nie mogą urzędasy pomóc. I śmiem twierdzić że jesteś jednym z nich albo którymś z ich przydupasów którym płacą za te brednie, bo tylko wy potraficie pieprzyć takie bzdury jak ty piszesz. Szykuj się idziemy pod urząd wykrzyczeć głośno co myślimy! Panie Hernik 100% racji inni nie płacą my musimy haha dobre żarty. Dokończmy przygotowana do rundy w normalnych warunkach a jak się skończą mrozy pod urząd i niech się lenie wezmą wreszcie do roboty!

Goro z Mortal Kombat
(IP:178.36.183.21)
19-02-2012 16:40Co z karnetami na mecze? Czy ten kowboj w ogóle planuje takie rzeczy?

zibi
(IP:82.197.42.33)
19-02-2012 15:54W całej rozciagłości popieram Hernika. Władze miejskie faworyzują broń bo budowa stadionu dla NIELICZNEJ GARSTKI KIBICÓW to dopiero wyrzucanie pieniedzy w błoto i niech nie zciemniają ze to stadion dla lekkoatletów po pod tym płaszcykiem za nasze pieniądze zaspokajają swe chore ambicyjki co poniektórzy decydenci.WATPIE zeby bron płaciła za jakiekolwiek korzystanie z obiektów miejskich.Pamiętacie kto zrobił za własne pieniądze remont słonecznej-ano własnie Hernik.Dla jednych buduje się stadion a drugich chce się wykończyć.Prezesie jestesmy z Tobą w tym sporze

rozsadek
(IP:77.222.237.212)
19-02-2012 15:23Panowie, troche rozsadku. Wlodarze miasta maja setki innych problemow niz tylko Radomiak. Wlascicielem klubu i zarazem menadzerem (celowo uzylem spolszczenia) jest hernik i to jego obowiazek, by zapewnic druzynie najlepsze warunki. Obrazanie i wykrzykiwanie na prezydenta czy kogokolwiek z urzedu miasta nie ma najmniejszego sensu. Tak zachowywali sie i zachowuja kibice LKS-u i co to dalo? Odpowiadam NIC, tylko Widzewiacy sie z nich smieja, ze nie stac ich na pilki. Czy chcecie zeby sie smiali z Radomiaka, ze nie ma 70 zl na wynajecie boiska? Chyba Nie. Pieniadze na sport w naszym miescie (oczywiscie jak w kazdym innym) sa przeznaczane przede wszystkim na szkolenie mlodziezy, a nie na finansowanie prywatnych klubow, wiec pretensje do wladz miasta sa nieuzasadnione. I jeszcze jedno. Dlaczego ciagle wielu kibicow wola: ''dali broniarzom, to i niech nam dadza'' - to nie podstawowka Panowie. Trzeba patrzec na swoj klub i swoja druzyne i zastanowic sie jak w sposob inteligentny mozna cos dla niego zrobic. Pozdrawiam wszystkich kibicow Radomiaka!

na zawsze wierny
(IP:178.235.179.144)
19-02-2012 13:23Panowie, do momentu zmiany władzy w tym miescie nic sie sie zmieni dla naszego klubu. Radomiak i tak awansuje i zawsze sobie poradzi a po naszym awansie o milicyjych słuch zaginie znów na długie lata. Mysle ze załatwią sprawe z boiskiem pozytywnie. A jesli chodzi o bruń to na bank nie płaca za boisko. Tam nie ma grosza na nic i wiem o tym doskonale.Hernik Piechowicza bije na glowe jesi chodzi o finanse. Im nikt nie pomoze bo każdy wie jaki maja statut.Proszą sie non stop o składki bo nawet ich na piłki nie stać. Juz niedługo bedzie będzie tylko Radomiak a potem długo długo nic. W Wierzbicy lepiej z finansami niz przy N9. Zawsze jestesmy ponad nimi, ich tak naprawde nie ma. TYLKO RADOMIAK. II LIGA NASZA. A jesli chodzi o to zeby glosno mowic o tym ze urząd miejski ma na nas wyjeb.... to sie zgadzam. Nie mogę pojąc jednego, co to za ludzie są którym nie zalezy na promocji miasta.W Każdym innym miescie ludzie wiedzą jak promowac sie przez sort , niestety , tutaj nie. ŻAL

z
(IP:178.36.152.177)
19-02-2012 13:22jestesmy za hernikiem

szum
(IP:83.9.160.129)
19-02-2012 13:15Fakt albo płaci każdy albo nikt. Prawa powinny obowiązywać każdego. Równo traktować jednych i drugich. Faktem też jest że Hernik znowu się nakręca jak nie ma kasy to nich pozwoli wejść do Klubu innym. Mnie martwi to że awans będzie, ale organizacyjnie i finansowo w takiej formie jak teraz to w 2 lidze będzie porażka. Powtórka z historii

1910
(IP:94.23.58.63)
19-02-2012 12:48Hernik niech powie oficjalnie, że chodzi mu o to, że broń nie płaci za korzystanie z MOSiR-u, a jak pejsy twierdzą, że płacą to niech pokazują nie wiem na radzie sportu czy u prezydenta papiery, że płacą, Hernik swojej papiery, że płaci i sprawa będzie jasna. a jak faktycznie jest, że pejsy nie płacą to i Radomiak nie powinien płacić bo z jakiej racji? albo płacą jedni i drudzy albo nie płaci nikt. ale niech Hernik to powie oficjalnie, a nie drużyna nie ma gdzie trenować, Hernik ma to w h**u i robimy pośmiewisko na całe miasto

wasyl
(IP:77.113.154.66)
19-02-2012 12:47Panowie, brak czasu na pogaduszki i wpisy bronków. Za dwa tygodnie musimy się zebrać i iść na sesję Rady Miejskiej. Wszystkie stowarzyszenia oraz prawdziwych kibiców Radomiaka, proszę o poparcie mojego apelu. Niech do jasnej cholery skończy się ta żenada. Czekam na odzew. Pozdro.

haha
(IP:82.139.43.127)
19-02-2012 12:20Hernik ma racje ale z drugiej strony jak nei ma kasy zeby trenowac na boisku i szkoda 75 zl to z czym do 2 ligi? awansowac zęby spasć???? miasto nie pomoze bo rządza nim policjanci i broniarze i maja wyjebane na Radomiaczka

ustRonie
(IP:178.180.98.9)
19-02-2012 11:14bo to boisko nie jest sztuczne

1910
(IP:178.36.183.21)
19-02-2012 10:49I Kowboj i Kosztowniaki to są ludzie porażka. Wrzody na tyłku tego miasta i klubu. Jeden i drugi sobie warci.

z
(IP:178.36.152.177)
19-02-2012 09:31jestesmy za hernikiem

Kibic
(IP:82.139.34.65)
19-02-2012 08:33Każdy kto posiada podmiot gospodarczy powinien płacić podatki oraz czynsz także za wynajem obiektu też uważam że Radomiak powinien płacić jako podmiot gospodarczy za czynsz a wsparcie ma w postaci stypendium dla zawodników i to nie małe jeszcze więcej chce ja też bym chciał więcej ale nie dostanę

smok
(IP:85.112.193.141)
19-02-2012 01:12Hernik ma racje bo przeciez klub gra tez w interesie miasta bo je reprezentuje wiec nie powinni od nich pobierać opłat jesli chodzi o boisko na struga to raczej było by zajechane za bardzo,śmiać mi sie tylko chce z tych politykow co przychodza na mecze i udaja kibicow skora zaden nie potrafi znalesć rozwiazania to znaczy ze nim nie jest a przeciez duzo w tej sprawie zalezy od nich...

eRKaeSiak!!!
(IP:85.112.205.213)
19-02-2012 00:52Hernik ma racje w 100% Lecz z drugiej strony trenować musimy. Jedyne co my kibice możemy zrobić to pójść pod ten pieprzony urząd wiejski i wykrzyczeć tym co udają że coś robią to co mamy do powiedzenia tak jak to było w Katowicach i przy okazji upomnieć się o stadion. Trzeba tą sprawę na pewno wyjaśnić ale trenować musimy i to nie jest dobry moment na przerywanie treningów o ile nie najgorszy z możliwych. Wiadomo że pisuary bardziej szkodzą niż pomagają naszemu miastu, ale dobre przygotowanie do rundy to teraz priorytet i muszą być do niego odpowiednie warunki a nie jak mówi trener "półśrodki" , bo szkoda czasu piłkarzy, trenera a przede wszystkim kibiców dla których jest to wszystko.

kRRis
(IP:77.114.204.131)
19-02-2012 00:28Przeciez wiadomo ze Kosztowniak to broniarz, stad nie bylo odzewu na pismo prezesa Hernika.

Penczi
(IP:91.150.223.88)
19-02-2012 00:20Może to głupie pytanie ale czemu nie mogą trenować u Siebie na Struga ?

Penczi
(IP:91.150.223.88)
19-02-2012 00:16wkurwia mnie to że jebani dyrektorzy kierownicy czy huj wie tak naprawde kto nie mogą się nachapać tymi pieniedzmi i muszą każdą złotówke sępić skoro to jest robione to chyba jest dla ludzi a tymbardziej dla Klubu. Jestem tego zdania co Hernik nawet nie chodzi o te pieniądze ale może zaczeli by wreszcie pomagać Radomiaczkowi

Zielona Moc
(IP:82.197.46.78)
18-02-2012 23:03Kocham Radom , ale w tym mieście jest zawsze takie zamieszanie że masakra . Miasto zamiast pomagać zespołowi który może zaistnieć w Polskiej piłce nie robi nic . Jak będzie tak dalej to Radom stanie się dużą wsią .

TERMINARZ - WIOSNA 2025
31. kolejka: Piast Gliwice - RADOMIAK RADOM | nd. 4.05 - godz. 12:15
32. kolejka: RADOMIAK RADOM - Pogoń Szczecin | sb. 10.05 - godz. 14:45
33. kolejka: Stal Mielec - RADOMIAK RADOM | pt. 16.05 - godz. 18:00
34. kolejka: RADOMIAK RADOM - Motor Lublin | sb. 24.05 - godz. 17:30
SKLEP
OSTATNI MECZ
  • Radomiak Radom
    30. kolejka
    2:2
    Lech Poznań
    Radomiak Radom - Lech Poznań
KALENDARIUM
Dzisiaj jest: Wtorek, 29 kwietnia 2025
Rocznice urodzin
29-04 Aleksander Czachor 102. Aleksander Czachor
Rocznice śmierci
29-04 Lechosław Chalabry 16. Lechosław Chalabry
NASTĘPNY MECZ
  • Piast Gliwice - Radomiak Radom
    Piast Gliwice
    31. kolejka
    vs
    Radomiak Radom
    Niedziela, 4 maja - godz. 12:15
TABELA EKSTRAKLASY
Lp. Drużyna M Pkt
1.Raków Częstochowa3062
2.Lech Poznań3060
3.Jagiellonia Białystok3058
4.Pogoń Szczecin3053
5.Legia Warszawa3050
6.Cracovia Kraków3045
7.Motor Lublin3043
8.Górnik Zabrze3042
9.GKS Katowice3042
10.Piast Gliwice3038
11.Widzew Łódź3037
12.Korona Kielce3037
13.Radomiak Radom3036
14.Zagłębie Lubin3033
15.Lechia Gdańsk3030
16.Puszcza Niepołomice3027
17.Stal Mielec3026
18.Śląsk Wrocław3025
MAPA SERWISU
© 2004-2021 Wszystkie prawa zastrzeżone | All rights reserved radomiak